برای مشاهده لیست بروز قیمت فرش ها کلیک نمایید : پنجشنبه ۹۹/۹/۱۳

فرش کاشان
کارخانه فرش ماشینی کاشان

» فروش فرش ماشینی زیر قیمت بازار

فروش فرش ماشینی زیر قیمت

محصولات ناب و با کیفیت فرش های ماشینی گزینه مناسبی برای خریداران هم در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی به شمار می روند . هر چند در بازار های داخلی طرفداران و مشتریان فرش های ماشینی بیشتر هستند اما این محصول خصوصا اگر تحت برند های معتبر مانند فرش کاشان عرضه شوند ، به حدی خوب و مناسب عمل کرده است که در تمام دنیا جایگاه ویژه ای دارد . خریداری نیست که به محض شنیدن نام فرش ماشینی ، به یاد فرش های ماشینی با کیفیت و زیبای برند های کاشانی نیافتد و تمایل به خرید این گونه فرش های درجه یک را نداشته باشد . در مورد خریداران و تقاضا کنندگان فرش های ماشینی بسیار شنیده و خوانده ایم . مقالات مختلفی در رابطه با خرید بهترین فرش ماشینی ، خرید ارزان ترین و گران ترین فرش ، دوام و ماندگاری محصولات و ... نوشته شده اند اما از طرف دیگر با عرضه این محصولات و فروشندگان و تولید کنندگان روبرو هستیم که با وجود داشتن بیشترین تأثیر در بازار فرش و قالی کم تر از آن ها یاد شده است .
کم نیستند تعداد این عرضه کنندگان و فروشندگان و روز به روز هم بر تعداد آن ها افزوده می شود اما با وجود این ازدیاد ، تعداد عرضه کنندگان و تولید کنندگان معتبر ، نامی ، قابل اعتماد و سرشناس کم است و عمدتا در شهرک های صنعتی کاشان متمرکز شده اند . شهر کاشان بالغ بر 700 برند فرش ماشینی دارد که عمدتا مرغوب و نامی هستند . خرید از برند و انتخاب محصولات بهتر از بین بهترین ها موردی است که نیازمند شناخت بالا و آگاهی خریداران می باشد .
مشتریان و خریداران برای خرید یک تخته فرش برآیندی از مجموعه ویژگی ها را مد نظر قرار داده و بر اساس مواردی مانند قیمت ، کیفیت ، زیبایی ، راحتی دسترسی ، مزیت های فروشگاه و ... دست به انتخاب می زنند . در مقاله پیش رو قصد داریم تا با ارائه توضیحاتی در رابطه با قیمت فرش ماشینی درحیطه خرید و فروش فرش زیر قیمت صحبت کنیم . خرید و فروش فرش ماشینی زیر قیمت بازار امکان پذیر است به شرط آنکه اطلاع کامل از این مورد داشته باشیم و آنچه در ادامه نوشتار بیان خواهد شد را مد نظر قرار دهیم .
فروش فرش ماشینی
عرضه فرش های ماشینی به روش های مختلفی امکان پذیر است ، از عرضه مستقیم با مراجعه حضوری به تولید کننده گرفته تا عرضه غیر مستقیم با فروش در فروشگاه های فیزیکی و همان روش های سنتی که از گذشته تا کنون رایج بوده است . ابتدا کمی در رابطه با تفاوت ها و شباهت های فروش مستقیم و غیر مستقیم صحبت خواهیم نمود و سپس به سراغ ادامه مباحث می رویم .
فروش فرش ماشینی به صورت غیر مستقیم
این روش همان است که از گذشته در بازار ها بوده است و عملکرد آن بدین صورت خواهد بود که تولید کننده محصول را به قیمت عمده فروشی یا قیمت تمام شده به دست واسطه می سپارد . واسطه گر نیز با افزایش قیمت به میزان هزینه های سربار و در نظر گرفتن سود خود ، فرش را به فروشگاه های خرد ارائه می دهد . هرچند در این مسیر تعداد واسطه گران می تواند بیشتر یا کم تر باشد اما فروشگاه های خرد آخرین مرحله عرضه خواهند بود . به تعدادی که واسطه گران و دست به دست شدن فرش بیشتر شود ، قیمت افزایش یافته و محصول به قیمت بالاتری در فروشگاه های خرد عرضه خواهد شد . حضور واسطه ها و در رفتن تعیین قیمت توسط تولید کننده موردی است که اختلاف فاحش قیمت خرید فرش از کارخانه و خرید از فروشگاه های خرد را موجب می شود . همین دلیل کافی بود تا تولید کنندگان به فکر روش های دیگری برای عرضه محصولات خود باشند . از این رو روش های مستقیم و حذف واسطه ها روی کار امد تا محصول به قیمت مناسب تری به دست خریداران برسد .
فروش فرش به صورت مستقیم
بر خلاف روش فروش غیر مستقیم ، فروش مستقیم از دسته روش های نوینی است که همچنان پویایی خود را حفظ کرده و روز به روز در حال تغییر و بهتر شدن هست . در تعریفی ساده می توان گفت فرش های ماشینی عرضه شده به روش مستقیم همان هایی هستند که زیر نظر تولید کننده به فروش رسیده و در واقع تولید کنند حکم فروشنده را نیز دارد . مزیت مهم تمامی فرش هایی که به روش مستقیم عرضه می شوند آن است که کاملا قابل اعتماد بوده و خریدار نگرانی بابت تقلبی بودن محصول نخواهد داشت . تمامی روش ها در هر زمینه جای بهتر شدن دارند اما در حال حاضر روش خرید و فروش مستقیم نسبت به روش غیر مستقیم بهتر و مناسب تر است .
روش فروش فرش ماشینی به صورت مستقیم به چند دسته شامل موارد زیر تقسیم می شود :
1- فروش فرش درب کارخانه :
فروش فرش ماشینی درب کارخانه اولین موردی است که پس از اقدام به فروش به روش مستقیم شکل گرفت . فرش های ماشینی در این روش درب کارخانه به مشتری تحویل داده می شد و مهم ترین مزیت این روش فروش ، قیمت ارزان محصولات بود . در واقع فروش به روش درب کارخانه محصولات را زیر قیمت بازار به دست مشتری می رساند . ناگفته نماند که روش فروش فرش درب کارخانه زیر قیمت بازار با دشوار هایی از جمله : دسترسی دشوار به کارخانه برای افرادی که در شهرهایی به غیر از کاشان زندگی می کردند و حمل و نقل از کارخانه تا منزل همراه بود اما همچنان مورد استقبال می باشد و برای شروع و شکل گیری روش های دیگر بسیار حائز اهمیت بوده است .
2- فروش فرش در نمایشگاه ها :
نمایشگاه هایی که در طول سال در کشور های و شهر های مهم بصورت بین المللی برگزار می شود هم دیگر موردی است که در رده فروش فرش ماشینی زیر قیمت بازار انجام می گیرد . محصولاتی که در نمایشگاه ها عرضه می شوند هم از بعد قیمت بسیار مناسب بوده و هم جدیدترین و به روز ترین محصولات هر برند هستند . در واقع برند ها و تولید کنندگان مختلف در نمایشگاه حاضر می شوند تا جدید ترین محصولات خود را به نمایش گذاشته و معرفی کنند ، حال آنکه به دلایلی مانند عدم وجود واسطه ها ، جذب و جلب مشتری و ... محصولات خود را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند . اما این روش هم دارای مشکلات و پیچیدگی های خاص خود می باشد از جمله آنکه محدودیت دسترسی از بعد زمانی و مکانی به نمایشگاه ها بسیار محدود کننده می باشد . این روش فروش و خرید برای مشتریانی که به نمایشگاه نزدیک بوده و در بازه خاص به فرش نیاز دارند بسیار مناسب و جذاب خواهد بود .
3- فروش فرش در مراکز پخش :
این روش هم همانند خرید و فروش به روش درب کارخانه و نمایشگاه با مشکلات دسترسی برای مشتریانی که دور از مرکز قرار دارند ، مواجه است . اما در عین حال مانند دو روز بالا زیر قیمت بازار بوده و از این باب قابل تأمل است . البته لازم به ذکر است که در برخی از شهر ها مراکز فروش نقش عرضه و واسطه بین تولید کننده و فروشگاه های خرد را به خود گرفته اند و عاملی هستند در راستای رسیدن محصول از کارخانه تا فروشگاه خرد .
4- فروش فرش در فروشگاه های اینترنتی :
روش فروش فرش ماشینی در فروشگاه های اینترنتی در حال حاضر پر مزیت ترین و بهترین روش شناخته شده برای عرضه محصولاتی مانند فرش ماشینی است . فروش فرش به روش اینترنتی و آنلاین برای برخی کالاها خصوصا کالاهایی که قابلیت فاسد شدن دارند مناسب نیست اما برای محصولات دیگر با ویژگی های خاص بهترین روش است . فروش فرش ماشینی به روش آنلاین و مجازی در کنار داشتن قیمتی زیر قیمت بازار ، دارای دیگر مزیت هایی هست که به هیچ عنوان در فروشگاه های فیزیکی قابل دستیابی نیست . مواردی که در ادامه مورد اشاره قرار می گیرد .
مزیت های فروش فرش ماشینی به روش اینترنتی
فروشگاه اینترنتی یا مجازی صفحه ای در دنیای بزرگ وب و اینترنتی که تحت کنترل و نظارت برند مربوطه می باشد . تا کنون فروشگاه اینترنتی فرش کاشان از بهترین فروشگاه ها شناخته شده است ، چراکه :
1- ارزان ترین محصولات در فروشگاه های اینترنتی فرش کاشان ارائه می شوند .
2- این محصولات در عین داشتن قیمتی زیر قیمت بازار از کیفیت بالا و مطلوبیت بی نظیر برخوردار هستند .
3- فروشگاه اینترنتی فرش کاشان ، امکان استفاده از مشاوره تخصص و انلاین و رایگان را در طول تمامی ساعات شبانه روز می دهد .
4- هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای ورود به فروشگاه اینترنتی فرش کاشان وجود ندارد . 
5- تولید کننده فرش کاشان با بکار گیری برترین طراحان ، فرش هایی زیبا و بی نظیر تولید می کند که تمامی سلایق را پوشش داده و مشتری دست خالی از فروشگاه بر نمی گردد .
6- داشتن گارانتی فروش مورد مهمی در اطمینان خاطر خریداران نسبت به کیفیت و دوام فرش هایی است که زیر قیمت بازار خریداری می کنند .

برچسب
نـظـرات کاربران
دیگر مطالب کاربردی فرش کاشان
•  برطرف کردن گودی و شکستگی فرش بعد از شستن فرش
•  شماره حسابهای فرش کاشان
•  فرش ماشینی خوب از کجا بخرم ؟
•  در فرش های ماشینی از چند رنگ استفاده می شود؟
•  قیمت فرش ماشینی 1200 شانه کاشان بر چه اساسی تعیین می شود ؟
مشاوره و پشتیبانی فرش ماشینی کاشان
فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه
فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه